#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
ZAKOŃCZENIE REKRUTACJI III TURY NABORU
Informujemy, że w dniu 02.07.2024 r. o godzinie 17:30 zakończyliśmy przyjmowanie formularzy zgłoszeniowych w ramach III naboru do projektu „Z nami podniesiesz swoje kwalifikacje”.
W wyznaczonym terminie naboru złożono 702 formularzy zgłoszeniowych.
Informacja z listami rankingowymi po ocenie formularzy rekrutacyjnych zostanie opublikowana na stronie internetowej Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Młodzieży.
*Liczba będzie aktualizowana na bieżąco o dokumenty, które napływać będą pocztą (przesyłki przyjmowane są bez względu na zakończenie terminu naboru, jeżeli nadane zostały w terminie prowadzonej rekrutacji do godziny 23:59).
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
AKTUALNE DOKUMENTY DO POBRANIA
III tura naboru do projektu pt. „Z nami podniesiesz swoje kwalifikacje”
Zapraszamy do wzięcia udziału w III turze naboru do projektu pt. „Z nami podniesiesz swoje kwalifikacje”
Nabór dokumentów rekrutacyjnych prowadzony będzie przez co najmniej 2 dni w okresie od 01.07.2024 r. do 02.07.2024 r.
Do projektu zostanie zakwalifikowanych maksymalnie 270 osób.
Informacja o zamknięciu rekrutacji zostanie opublikowana na stronie internetowej Projektu: spdm.przemyska.pl.
Dokumenty rekrutacyjne można złożyć w okresie trwania rekrutacji do Projektu, osobiście w Biurze Projektu lub w wybranym Punkcie kontaktowym w godzinach określonych w harmonogramie rekrutacji lub przesłać kurierem pod warunkiem doręczenia w godzinach pracy biura. Pod uwagę brana jest data i godzina dostarczenia przesyłki.
Przesyłka pocztowa musi zostać nadana w terminie prowadzonej rekrutacji (do godziny 23.59), brana jest pod uwagę data nadania.
Informacja o zamknięciu rekrutacji zostanie opublikowana na stronie internetowej Projektu: spdm.przemyska.pl,
Dokumenty rekrutacyjne można złożyć w okresie trwania rekrutacji do Projektu w Biurze Projektu lub w wybranym Punkcie kontaktowym w godzinach określonych w harmonogramie rekrutacji lub przesłać pocztą/kurierem.
Dokumenty rekrutacyjne wysyłane pocztą lub kurierem muszą być wysłane na adres Biura Projektu tj.: Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży ul. Kościelna 1, 38 – 500 Sanok w godzinach pracy Biura Projektu od 9.30 do 17.30.
Harmonogram rekrutacji:
Data | Miejsca składania dokumentów rekrutacyjnych | Godziny składania dokumentów rekrutacyjnych |
01.07.2024 r. 02.07.2024 r.
| Biuro Projektu, ul. Kościelna 1, 38 – 500 Sanok | 9.30 – 17:30 |
Punkt kontaktowy dla powiatu bieszczadzkiego: ul. Wincentego Pola 66, 38 – 700 Ustrzyki Dolne | 9.30 – 17:30 | |
Punkt kontaktowy dla powiatu brzozowskiego: ul. Mickiewicza 14, 36 – 200 Brzozów | 9.30 – 17:30 | |
Punkt kontaktowy dla powiatu leskiego: Myczkowce 10A, 38 – 623 Uherce Mineralne | 9.30 – 17:30 |
Formularz rekrutacyjny oraz Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie można pobrać ze strony internetowej Projektu lub otrzymać w Biurze Projektu oraz w Punktach Kontaktowych, dokumenty na życzenie – mogą zostać wysłane pocztą.
ZAKOŃCZENIE REKRUTACJI II TURY NABORU
Szanowni Państwo
Informujemy, że dnia 03.04.2024 r. rekrutacja do projektu „Z nami podniesiesz swoje kwalifikacje” została zamknięta o godz. 17.30.
Dziękujemy za zainteresowanie
II tura naboru do projektu pt. „Z nami podniesiesz swoje kwalifikacje”
Zapraszamy do wzięcia udziału w II turze naboru do projektu pt. „Z nami podniesiesz swoje kwalifikacje”
Nabór dokumentów rekrutacyjnych prowadzony będzie przez co najmniej 2 dni w okresie od 02.04.2024 r. do 03.04.2024 r.
Maksymalnie 270 osób zostanie zakwalifikowanych do Projektu.
Informacja o zamknięciu rekrutacji zostanie opublikowana na stronie internetowej Projektu: spdm.przemyska.pl, a dokumenty rekrutacyjne, które wpłyną po zamknięciu rekrutacji nie będą rozpatrywane (zostaną odesłane na adres wskazany w Formularzu rekrutacyjnym).
Dokumenty rekrutacyjne można złożyć w okresie trwania rekrutacji do Projektu w Biurze Projektu lub w wybranym Punkcie kontaktowym w godzinach określonych w harmonogramie rekrutacji lub przesłać pocztą/kurierem.
Dokumenty rekrutacyjne wysyłane pocztą lub kurierem muszą być wysłane na adres Biura Projektu tj.: Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży ul. Kościelna 1, 38 – 500 Sanok w godzinach pracy Biura Projektu od 9.30 do 17.30.
Harmonogram rekrutacji:
Data | Miejsca składania dokumentów rekrutacyjnych | Godziny składania dokumentów rekrutacyjnych |
02.04.2024 r. 03.04.2024 r.
| Biuro Projektu, ul. Kościelna 1, 38 – 500 Sanok | 9.30 – 17:30 |
Punkt kontaktowy dla powiatu bieszczadzkiego: ul. Wincentego Pola 66, 38 – 700 Ustrzyki Dolne | 9.30 – 17:30 | |
Punkt kontaktowy dla powiatu brzozowskiego: ul. Mickiewicza 14, 36 – 200 Brzozów | 9.30 – 17:30 | |
Punkt kontaktowy dla powiatu leskiego: Myczkowce 10A, 38 – 623 Uherce Mineralne | 9.30 – 17:30 |
Formularz rekrutacyjny oraz Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie można pobrać ze strony internetowej Projektu lub otrzymać w Biurze Projektu oraz w Punktach Kontaktowych, dokumenty na życzenie – mogą zostać wysłane pocztą.
OGŁOSZENIE o unieważnieniu I naboru w projekcie
„Z nami podniesiesz swoje kwalifikacje”
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży informuje, że w dniu 14.02.2024 – I nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu pt. „Z nami podniesiesz swoje kwalifikacje” został unieważniony z przyczyn technicznych – awarii skrzynki e-mail za pomocą której spływały formularze rekrutacyjne.
Zapraszamy do wzięcia udziału w I
turze naboru do projektu pt. „Z nami
podniesiesz swoje kwalifikacje”
Nabór dokumentów rekrutacyjnych
prowadzony będzie od 12.02.2024 r. do 16.02.2024 r., ale nie dłużej niż
do wpłynięcia 405 formularzy, z których maksymalnie 270 zostanie
zakwalifikowanych do Projektu. Informacja o zamknięciu rekrutacji zostanie
opublikowana na stronie internetowej Projektu: spdm.przemyska.pl, a dokumenty
rekrutacyjne, które wpłyną po zamknięciu rekrutacji nie będą rozpatrywane
(zostaną odesłane na adres wskazany w Formularzu rekrutacyjnym).
Dokumenty rekrutacyjne można złożyć w okresie trwania
rekrutacji do Projektu w Biurze Projektu lub w wybranym Punkcie kontaktowym
w godzinach określonych w harmonogramie rekrutacji lub przesłać
pocztą/kurierem oraz e-mail. Dokumenty rekrutacyjne wysyłane pocztą lub kurierem
muszą być wysłane na adres Biura Projektu tj.: Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży
ul. Kościelna 1, 38 – 500 Sanok w godzinach pracy Biura Projektu od 9.30 do 17.30
od poniedziałku do piątku. Dokumenty rekrutacyjne przesłane pocztą
elektroniczną muszą być przesłane w godzinach pracy Biura Projektu od 9.30 do 17.30
od poniedziałku do piątku na adres mailowy: stowarzyszeniespdmkwalifikacje@gmail.com
W przypadku gdy Kandydat/ka na Uczestnika/czkę Projektu, który/a złożył/a dokumenty rekrutacyjne pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską albo za pośrednictwem poczty e-mail, zobowiązany/a jest do osobistego stawienia się, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia dokumentów rekrutacyjnych, w Biurze Projektu z dokumentem potwierdzającym tożsamość, po odbiór Indywidualnego Numeru Zgłoszeniowego za potwierdzeniem odbioru (nie dotyczy osób z niepełnosprawnościami). W przypadku braku stawienia się po odbiór Indywidualnego Numeru Zgłoszeniowego w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym bez uzasadnionej przyczyny, złożone dokumenty rekrutacyjne pozostawia się bez rozpatrzenia. W przypadku złożenia dokumentów rekrutacyjnych przez osoby z niepełnosprawnościami za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub przesyłki kurierskiej lub poczty elektronicznej lub przez upoważnione osoby trzecie, Kandydat/ka otrzyma Indywidualny Numer Zgłoszeniowy na podany w formularzu rekrutacyjnym adres e-mail.
Harmonogram rekrutacji:
Data | Miejsca | Godziny |
12.02.2024 13.02.2024 14.02.2024 15.02.2024 16.02.2024
| Biuro ul. | 9.30 – 17:30 |
Punkt ul. | 9.30 – | |
Punkt ul. | 9.30 – | |
Punkt Myczkowce | 9.30 – | |
e-mail: | 9.30 – |
Formularz rekrutacyjny oraz
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie można pobrać ze strony
internetowej Projektu
lub otrzymać w Biurze Projektu oraz
w Punktach Kontaktowych, na życzenie – mogą zostać wysłane pocztą.